معرفی شرکت ایران اسپیرال

شرکت ایران اسپیرال در شهرک صنعتی سگزی با هدف تولید لوله های فولادی راه اندازی و آغاز به فعالیت نمود است. تاسیسات کارخانه در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار نصب گردیده و حدود ١٣ کیلومتر راه آهن اختصاصی این کارخانه را به شبکه سراسری راه آهن جمهوری اسلامی ایران متصل کرده که حمل مواد اولیه و محصول نهایی را تسهیل می نماید. هم جواری با مجتمع فولاد مبارکه اصفهان، که تنها تولید کننده کلاف فولادی در ایران است و همچنین قرار گرفتن در مرکز کشور که هزینه های حمل محصول به تمامی نقاط ایران را کاهش می دهد از جمله ویژگی های مهم اسپیرال می باشد.

شرکت ایران اسپیرال نیر یکی از زیر مجموعه‌های بزرگ هلدینگ مپحا می‌باشد.

 

لوگو شرکت ایران اسپیرال

لوگو شرکت ایران اسپیرال

چشم انداز

شرکت ایران اسپیرال با سوابق درخشان در تولید انواع لوله های فولادی با بهره گيري از ماشين هاي توليد مجهز درز جوش اسپیرال که با روش جوشکاری زیر پودری و با استفاده از دو الکترود و دستگاه تست امواج مافوق صوت بصورت اتوماتيک بر روی صددرصد درز جوش لوله، توانسته است جايگاه خود را از ديدگاه كيفيتي در ارائه محصول در ایران حفظ نمايد و در راستای ایجاد ارزش افزوده برای تمامی ذینفعان و نیز بقاء پایدار و موفق شرکت در بازار شدیداً رقابتی، با سیاست مشتری مداری و بهبود مستمر، تعهد خود را نسبت به برقراری و اجرای نیازمندی های سیستم مدیریت یکپارچه بر اساس استانداردهای بین المللی مدیریت کیفیت جوش ISO ۳۸۳۴-۲:۲۰۰۵ ، سیستم مدیریت کیفیت محصول ISO ۹۰۰۱ : ۲۰۰۸ ، مدیریت کیفیت محصول بر اساس استاندارد AWWA و گواهینامه استاندارد تشویقی کیفیت محصول از سازمان ملی استاندارد ایران به انجام میرساند.

ماموریت

  • دستیابی به رضایتمندی و خشنودی روزافزون مشتریان و ذینفعان
  • ایجاد و تعهد به فرهنگ بهبود مستمر در محصولات، فعالیت ها و فرآیندهای سازمان
  • تلاش در جهت رعایت کلیه الزامات و مقررات قانونی در زمینه مسائل کیفی، ایمنی و بهداشت حرفه ای و زیست محیطی
  • تلاش در جهت افزایش راندمان تولید، تنوع محصولات و کاهش قیمت تمام شده محصولات
  • کاهش ضرائب و شدت حوادث، خطرات و ریسک های ایمنی محیط کار جهت کنترل و کاهش مصدومیت ها و بیماری های شغلی
  • تلاش در جهت کنترل و کاهش پیامدهای آلاینده های زیست محیطی و افزایش فضای سبز

فعالیت ها

  • تولید کننده لوله های فولادی با ظرفیت تولید سالانه ۱۸۰،۰۰۰ تن در قطرهای ۴۰۰ الی ۳،۰۰۰ میلیمتر
  • مجری پروژه های BOT
  • سرمایه گذاری در پروژه های آب و فاضلاب

محصولات

با توجه به تنوع در سایزهای مختلف لوله ، ظرفیت تولید لوله های فولادی سالانه ۱۸۰،۰۰۰ تن در قطرهای ۴۰۰ الی ۳،۰۰۰ میلیمتر و با ضخامت ۲۵،۴ میلیمتر و طول بین ۸ تا ۱۶ متر بر اساس استاندارد AWWA برای خطوط آبرسانی و API5L برای خطوط نفت و گاز می باشد.